Η εφαρμογή Snapchat στο Instagram

εφαρμογή snapchat evan spiegel
Ο CEO της Snap, Evan Spiegel και η εφαρμογή Snapchat

Το Μάρτιο η Snap ανακοίνωσε τα κέρδη της για πρώτη φορά από τότε που έγινε δημόσια εταιρεία, με ημερήσιο ενεργό αριθμό χρηστών που έφτασε τα 166 εκατομμύρια, αύξηση 5% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο, αυξημένο κατά 36% με πριν από ένα χρόνο. Αυτό δεν ήταν αρκετό για να ξεπεράσει το Instagram Stories, έναν ανταγωνιστή που δημιουργήθηκε από το Facebook και αντέγραψε σε μεγάλο βαθμό την εφαρμογή Snapchat.

Το Instagram Stories έχει ήδη ξεπεράσει τους 200 εκατομμύρια χρήστες προκαλώντας στους δημιουργούς και επενδυτές της Snap ανησυχία για το γεγονός ότι η εταιρεία δεν έχει βρει τον τρόπο να κρατήσει και να εκμεταλλευθεί την ραγδαία ανάπτυξη που είχε τα τελευταία χρόνια.

Οι μετοχές της εταιρείας μειώθηκαν σχεδόν κατά 25% αν και από οικονομικής άποψης, η εταιρεία συνέχισε να αυξάνει τα έσοδά της, τα οποία αυξήθηκαν σχεδόν κατά 300% με μόλις 150 εκατομμύρια δολάρια που ήταν το πρώτο τρίμηνο.

Από την άλλη, η αντιγραφή των κυριότερων χαρακτηριστικών της εφαρμογής Snapchat από το Instagram συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, με την σειρά να παίρνουν τα φίλτρα προσώπου. Πλέον, οι χρήστες του Instagram έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση εφέ στις selfie τους, αρχής γενομένης με 8 διαφορετικές προτάσεις. Προσθέτοντας στον χρήστη γυαλιά όταν την ίδια ώρα εμφανίζονται εξισώσεις και διάφοροι αριθμοί γύρω του ή προσθέτοντας αυτιά κοάλα, ένα στεφάνι από λουλούδια στο κεφάλι του, ακριβώς όπως και στην εφαρμογή Snapchat.

Μία ακόμη λειτουργία που εγκαινιάζει το Instagram είναι αυτή της δυνατότητα ανάποδης αναπαραγωγής βίντεο, ένα ακόμη χαρακτηριστικό που διαθέτει το Snapchat εδώ και αρκετούς μήνες. Επιπλέον οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν μετά τη λήψη μιας φωτογραφίας ή ενός βίντεο να διαγράψουν οτιδήποτε έχουν γράψει στην επιφάνεια του μέσω ειδικού εργαλείου.

Στην αντιγραφή της λειτουργίας Stories του Snapchat, σε αναρτήσεις δηλαδή που διαγράφονται αυτόματα μετά από 24 ώρες, έρχονται τώρα να προστεθούν τα φίλτρα στις selfies και η δυνατότητα ανάποδης αναπαραγωγής βίντεο, με το Instagram να συνεχίζει να “χτυπά” την εφαρμογή Snapchat και το κοινό της.

Σε ερώτηση για τον αν ανησυχεί για τον ανταγωνισμό από το Facebook και το Instagram, ο CEO της Snap, Evan Spiegel απάντησε γελώντας “Μόνο και μόνο επειδή η Yahoo έχει κουτάκι αναζήτησης, δεν σημαίνει πως είναι Google”.